Musikskole

På Egebakkeskolen har vi vores helt egen musikskole, som er for alle elever fra 1.kl – 9.kl.

Det er lige meget, om man er helt ny på et instrument, eller om man har lidt eller meget erfaring. Det vigtigste er, at vores tre dygtige undervisere møder alle børn lige på deres niveau. Musikskolen tilbyder fortrinsvis undervisning i guitar, sang, trommer, bas og klaver.

Alle vores musikskoleundervisere er studerende eller uddannede fra musikkonservatoriet i Aarhus.

Indmeldelse

Alle børn er velkomne i Egebakkeskolens musikskole. Fortrinsret til pladserne har de børn, som har modtaget undervisning i forrige sæson.

Indmeldelse i musikskolen er bindende for hele skoleåret. Dog kan der for nye elever gives mulighed for at framelde sig 2. semester, hvis det viser sig at være et forkert valg.

Instrumenter

Der tilbydes instrumentundervisning på klaver, sang, bas, guitar og trommer.

Betaling

Betalingen sker pr. semester. For elever på Egebakkeskolen opkræves betaling sammen med skolepenge via PBS i to rater, én for hvert semester. Prisen er for skoleåret 2023/24 er 2575 kr. pr. semester.

Tilmelding

Tilmelding sker ved aflevering af underskreven tilmeldingsblanket (nederst) på skoleintra eller mail cs@egebakkeskolen.dk til afdelingsleder Christian Smalbro.

Undervisere

• Undervisere i musikskolen i kommende skoleår er som sidste år:
  • Joachim Rahbek Iversen,
  • Rasmus Vigant Samuelsen